keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Keskiviikko 22.42015

Kävin eilen illalla työpäivän jälkeen salilla fillaroimassa tunnin lenkin. Vedin vähän intervalliakin loppuun aika pirun kovilla vastuksilla ja vielä kotiin päästyänikin jalat olivat ihan puutuneet ja lähes tärisevät (? Miten sen maitohapoille menon selittäisi paremmin. XD) oli mukavaa fillaroida pitkästä aikaa ja menen varmasti kevään edetessä myös ulos pyöräilemään pitkiä lenkkejä. Musta tuntuu että tien päällä polkeminen 1000 kertaa kivempaa kuin paikallaan junnailu kuntosalilla.

Kävin eilen myös kehonkoostumusmittauksessa koska salillamme oli menossa jokin challenge-päivä siellä oli sitten mahdollisuus tuossa mittauksessa käydä. Taistelin itseni kanssa ebsin pitkän tovin pääni sisällä että uskallanko todella mennä sinne. Uskalsin sitten kuitenkin ja nyt tiedän esin rasvaprosenttini, kuinka monta kiloa painostani on lihasta ja kuinka monta kilokaloria kulutan päivän aikana joka nyt auttaa mua selvästi ruokailujen kanssa.

Eli jos sinulla on ikinä mahdollisuus päästä kehonkoostumusmittaukseen, niin suosittelen todella menemään! Mulla varsinkin näkyi lihaksissa selvästi 13 vuoden ringette-ura, ja olen erittäin tyytyväinen menin mittaukseen koska nyt tiedän kronkreettisesti mistä mun kehoni todella koostuu ja kuinka monta ylimääräistä kiloa minulla todella on.

Iltapalaksi loihdin todellisen proteiinipommin. Ruoka sisälsi yhden purkin lidlin jugurtti-rahkaa, 5 pakastemansikkaa, 2rkl suklaan makuista proteiinijauhetta, 1dl kaurahiutaleita, puolikkaan banaanin ja makeutusainetta antamaan makeutta. NAM!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti